Frontiers
Diane Messier lives with her two sisters and her daughter Sarah on a farm in the Eastern Townships near the American border. In the wake of a tragic accident, Diane starts feeling as though she is under constant threat, going so far as to believe that her house is haunted. Concerned, her mother Angèle, returns from Florida to support her daughter and attempt to bring the family together.