Holiday Love
Takamori Azu's (Riisa Naka) peaceful life is turned upside down when she discovers her husband, Takamori Junpei (Takashi Tsukamoto) has been cheating on her. Unable to decide what to do next, she finds herself in a whirlwind of worry. She wants to save their marriage, especially since they have a child, but struggles with the idea of trusting him once again. To make matters worse, his mistress won't let go easy and is doing everything in her power to destroy their relationship. But when her husband rediscovers his love for his wife, will their marriage be repairable? "Holiday Love" is a 2018 Japanese drama based on the manga series "Horideu Rabu - Fuufukan Renai."