So Hard to Forget
After breaking up with her enigmatic girlfriend Antonia, 35-year-old English Literature teacher Júlia is thrown into a totally unforeseen new life when she moves into an idyllic beachside house with best gay friend Hugo and his friend Lisa. Evenings are spent indulging in wistful heart-to-hearts about the trials and tribulations of loves past and present, but before long crunch time comes in the shape of Lisa's beautiful cousin Helena, who encourages Antonia to learn to love once again.