Death on the Beach
In 2015, Christina Annesley travelled to the paradise island of Koh Tao, Thailand, on the trip of a lifetime, but the 23-year-old was found dead in her beach hut just two weeks later.
Boyne Annesley follows up on leads that he hopes will prove what happened to his daughter, Chrissie, and meets MP Hannah Bardell to campaign for more Foreign Office support after suspicious deaths.