Donal MacIntyre: Unsolved
Irish investigative journalist Donal MacIntyre revisits cold cases in the hopes that a fresh pair of eyes can release new information.
Claudia Lawrence
Claudia Lawrence was reported missing in 2009, after failing to turn up to work. She has not been heard from since, nor has her body ever been found.