The Suitcase Murders
The Body Snatcher
A headless body is found in a suitcase in the Peak District. The investigation uncovers a gruesome attempt at a complete identity theft.
A padlocked suitcase is discovered in the Kent countryside. The body of a woman within tells a story of someone new to the country searching for love.
When a young woman goes missing, her sister hopes that police will bring her home. Instead, they find her body crammed inside a suitcase, buried in a six-foot grave.