The Hillside Strangler: Devil in Disguise
The terrifying true stories of the serial kidnappings and murders that held the quiet neighbourhoods of East Los Angeles hostage during the 1970s.
City In Fear
In 1977, the neighbourhoods of Los Angeles were turned upside down by a series of gruesome strangulation murders, leaving the police to face mounting public pressure to identify the faceless killer and protect the city's women.
An explosive revelation in Bellingham and clues in LA lead investigators to a second Hillside Strangler suspect; as authorities close in on Ken Bianchi's alleged accomplice, a clue from his psychiatric interview tapes leads to a stunning discovery.
As Angelo Buono's trial begins, all eyes are on Ken Bianchi as the state's key witness, but as Bianchi's credibility crumbles, so does the prosecution's case.