The Hillside Strangler: Devil in Disguise Two-Faced Killer
S1, E2: Two college students are found dead in Bellingham, Washington a year after the Hillside Strangler murders in Los Angeles come to an end; local security guard Ken Bianchi arouses suspicion after being caught in a string of lies.