The Worst Week of My Life
The week before a wedding can be fraught, but for publisher Howard Steele, marrying the delectable Mel, it becomes a nightmare of gargantuan proportions in this calamitous comedy. Things finally start to look up when they move in together and Mel becomes pregnant, but if only life was that simple.