This critically acclaimed drama from award-winning writer Paul Abbott follows the feckless exploits of boozing wastrel Frank Gallagher and his surprisingly endearing kids on Manchester's Chatsworth Estate. Shameless is packed with sex, drugs, gratuitous violence, love, and scams.
Meet The Gallaghers
On a night out, Fiona encounters thief-chaser and handsome stranger Steve. Using Karen, Lip proceeds to perform a test on his brother's sexuality.
Kev accidentally proposes to Veronica, a drunken Frank blabs the news to everyone, Kev reveals a secret to Veronica.
Frank shocks the family by showing up early to collect his mail. As scary bailiffs arrive, the Gallaghers uncover his scheme to claim maintenance money from his ex-wife Monica.