Semi-Detached
Things haven't been going well for Stu and April since the birth of their baby. Faced with a make-or-break date, Stu has to contend with disruptions from his inappropriate dad, extortionist brother and an almighty argument erupting next door.
Financially stretched Stuart is late for a much-needed DJing job, having lost the device with his playlists on. During his search, Stuart stumbles upon an angry daughter, a poorly cat and a dead body.
Stu's extended family take a ferry trip to scatter the ashes of a loved one at sea. Whilst looking for his diarrhoea medication in his car, Stuart discovers a stowaway, some class-A drugs and pornography prohibited by maritime law.