Semi-Detached Episode 3
S1, E3: Stu's extended family take a ferry trip to scatter the ashes of a loved one at sea. Whilst looking for his diarrhoea medication in his car, Stuart discovers a stowaway, some class-A drugs and pornography prohibited by maritime law.