Ladies of London
Follows a wave of British blue bloods, American expats and international socialites who light up London's social scene.
My Fair Ladies Of London
Following the lives of a group of elite British socialites, along with American ex-pats, who all run in similar social circles but are worlds apart, in the glittering, class-conscious city of London.
A Match Made In Tabloid Heaven
Noelle and Scott struggle with legal issues, Caprice reveals a secret and winds up in the tabloids and the ladies prepare for the Serpentine Party.
Caprice basks in the glow of the limelight. Meanwhile, Juliet and Marissa throw a fourth of July party which threatens to cause conflict.
Juliet hosts a hat party in hopes of making amends; Annabelle puts on a runway show; Noelle and Scot have relationship trouble; the ladies' royal friend invites them on a weekend getaway.
The ladies take a trip to the regal Mapperton estate, home to the Earl and Countess of Sandwich, with the hope of mending the group.
After Marissa becomes a British citizen, Juliet is unable to accept the change and Marissa grows impatient with her meddling ways, while Annabelle continues her risky training for a charity horse race.