Vanderpump Rules
Welcome to Sur
Lisa Vanderpump's new hire for SUR, Scheana, is ostracized because of her past affair with a married man. Scheana's co-worker, Stassi, the self-proclaimed 'leader of the pack', leads the charge against Scheana, labelling her a 'homewrecker'.
This Is a Break-Up
Lisa has her staff help create a parade float to celebrate Gay Pride; Jax wants to fix his relationship with Stassi.
Lisa struggles to keep her staff's personal lives out of the restaurant; Jax makes a bold move, but a revelation pushes Stassi to another man.
The staff leaves Lisa short-handed when they go to Las Vegas for Stassi's birthday; Jax crashes the party and causes a fight.
Stassi returns from Vegas to find that SUR has changed, and Katie and Kristen have turned against her; Lisa calls a meeting to end the fighting; Scheana prepares for her first performance at the Roxy.
Jax and Laura-Leigh are caught having sex in the bathroom; Frank insults a customer; Lisa makes a decision to fire someone.