Summer House
A group of New Yorkers rent a summerhouse in Montauk, N.Y. Ashley and Lauren extend an invitation to their friend, Stassi, who sets her sights on Kyle; long-time friends Everett and Lindsay become intimate; new guy Carl plays the field.
Codependence Day
There are fireworks on Independence Day. Lauren and Carl's relationship heats up in the bedroom. Kyle juggles two women at a party. Love birds Everett and Lindsay's explosive antics prove they're anything but the perfect couple.
Kyle confronts Everett and Lindsay after their epic meltdown in the hot tub. New houseguest Jaclyn raises eyebrows. Carl gets caught in a lie that threatens his relationship with Lauren.
Lauren confronts Carl for lying about bringing a date to a wedding. Kyle dips his toe back into the ex-pool.' Lindsay and Cristina's roommate drama boils over into full-on name calling and accusations at a lavish Hamptons party.
When the roommates go to a winery, there is more whining than wine. Someone may be evicted as the drama between Lindsay and Cristina reaches a breaking point. While Carl cools off on Lauren, he warms up to Jaclyn at a beach bonfire.
Lindsay and Everett are on the brink of a breakup. at Model Volleyball, Cristina serves up some gossip that Jaclyn hasn't been a model friend to Lauren. The Wirkus parents meet the infamous Carl.