Below Deck Mediterranean
Crew members live and work aboard a mega-yacht during a charter season ferrying elite passengers through the Mediterranean.
It's All Greek to Me
Chef Ben Robinson and eight new crew members undertake a charter season aboard a private luxury yacht in the Greek islands. Bryan gets an unexpected promotion. The crew scrambles to stream a live football game in the middle of the Mediterranean.
Game Time
Things don't go as planned as the crew tries to stream a football game and Ben redeems himself after the moussaka mishap. Jen feels like she's being assigned all the tedious tasks and Hannah confronts Tiffany over unfinished duties.
After the crew's first night off, Hannah puts her foot down when the boys bring girls back to the yacht which results in their first strike.
Danny disobeys a direct order from Captain Mark and Ben is torn between two stews, but is shocked when he finds one of them in his bunk with Bryan.
Things get hot-and-heavy as charter guests seem to have a threesome in the jacuzzi and once again, Danny is in hot water for overstepping his boundaries.