Below Deck Down Under
The crew navigates the natural beauty of the tropical islands next to Australia's Great Barrier Reef while facing the reality of long hours, high stress and challenges working on a superyacht.
G'Day Mate!
Captain Jason Chambers introduces a world of underwater adventure to charter guests along the world-famous Great Barrier Reef in Australia; while first-time bosun Jamie faces some initial challenges, new chief stew Aesha clashes with an ornery chef.
Unchained and Untamed
Aesha and Ryan's opposing views on service are tested during an explosive lunch; Brittini stands up for herself on deck, while Benny takes issue working in the anchor locker; Captain Jason introduces a most improved award that isn't well received.
Benny struggles to stay motivated on deck, while Jamie tries to keep his team in line. Ryan and Aesha's galley communication comes to a head when the guests aren't ready for service.
The crew unravels as demanding charter guests push them to their limits; Jamie and Tumi disagree over Culver's actions; in an attempt to keep Captain Jason happy, Jamie tries to take control of his deck team.
Magda surprises the guests by putting on a show; Aesha learns that being a barista isn't easy; Ryan struggles to accommodate the guests' demands; an extra tip leaves Brittini in tears.