Lord of Vermilion: The Crimson King
You Don’t Know Who I Am Yet
When Chihiro's father figure morphs into a huge troll, a new power awakens inside Chihiro.
Chihiro reflects on what Yuri said to him and how it could link to the lost memories of his childhood.