RErideD – Derrida, who leaps through time –
In the mid-21st century, Jacques, his son Derrida, and his friend Nathan report a major bug in their new androids' operating system, but meet resistance from Jacques' superior, Andrei; a horrifying turn of events sends Derrida on the run.
While searching a museum for Mage, Derrida recalls a time he spent there with his father, which has a surprising effect on his present self.
Vidaux goes to the city to fix a badly damaged Graham; Derrida tests his ability to time travel.