Arctic Friends: Shorts Collection 8
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 8 includes 4 amazing episodes: Black Fang, The impossible signature, Flu Season, Drip Drop don't stop.Black fang: Taigasville is shaken by a terrible howl. Jade builds up the courage to go and chase the beast, only to find out that there might have been a misunderstanding. The impossible signature: Swifty delivers a package to Joe Goat, but he cannot sign the form as Swifty's pen is not working. The fox tries everything to fix it, even turning to Anuk's magic. Flu season: Everyone in Taigasville is sick with the flu. Swifty tries everything to avoid catching it while delivering his packages. Drip drop don't stop: Jade and Swifty hear a dripping sound coming from the tap and get on with fixing it: will they manage to solve the annoying problem?