Held
S1 A9: Doyle krijgt de kans om boete te doen voor zijn verleden wanneer Angel ermee instemt om een ​​groep demonen te helpen die worden opgejaagd door gewelddadige volbloeddemonen die bekend staan ​​als The Scourge.