Kids These Days
S10 A8: Haley heeft moederlijk advies nodig van Claire wanneer ze nadenkt over haar carrière en haar toekomst met Dylan. Door de niet zo politiek correcte coachstijl van Jay en Cam geven Manny en Phil ze een lesje in gevoeligheid. Mitch komt Phils aartsvijand Gil tegen op een onverwachte plek.