Patrick Stewart
S1 A6: Dankzij Patrick Stewart ziet het er goed uit voor Andy Millman en z’n waardeloze agent als ze bij de BBC langs mogen komen. Maar de zaak verslechtert als Maggie’s onvoorzichtigheid Andy’s carrière in gevaar brengt.