Rellen, boren en de duivel, deel één
S1 A6: Michael zet een tandje bij om door zijn celmuur heen te breken en krachten van buiten proberen Lincolns executiedag naar voren te halen. Ondertussen staan er bij een grootschalig gevangenisoproer levens op het spel en krijgt T-Bag de kans om een verrassend geheim te onthullen. Buiten de muren volgen Veronica en Nick een aanwijzing die hen naar Washington DC leidt.