Verkiezingsdag
S3 A19: De allerbelangrijkste verkiezingsdag is aangebroken en de hele familie verzamelt zich voor lastminutecampagnes - Mitch en Cam rijden rond in een 'Stem voor Claire'-mobiel, het Dunphy-huis staat centraal in de campagne met iedereen die telefoons bemant en om stemmen vraagt, en Claire doet wat last minute interviews - met een paar technische problemen.