Witch's Lament
S8 A6: Gabrielle, Lynette en Bree moeten proberen het lichaam van Gabrielle's stiefvader te verplaatsen. Susans stage is heeft minder met kunst te maken dan ze had verwacht. Lynette gaat de concurrentie aan met Toms nieuwe vriendin.