Arctic Friends: Shorts Collection 12
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie ArcticFriends. De Shorts Collection 12 bevat 4 spannende afleveringen: Goede manieren, Foute Paparazzi, Baat het niet, dan schaadt het niet, Rustig aan. Goede manieren: Jade vraagtGateauGoat om Swifty en PB wat manieren bij te brengen, maar elke poging lijkt te mislukken. Foute Paparazzi: Swifty en PB komen Otto en de Puffins tegen,die bezig zijnmet een grappige ceremonie. Geamuseerd beginnen de twee vrienden foto's te maken, maar ze worden betrapten maken de walrus boos. Baat het niet, dan schaadt het niet: Swifty en PB maken ruzie overeen ring die ze midden op straat hebben gevonden. Anukraakt betrokken bij hun gekibbelen verwisselt hun lichamen om ze een lesje te leren! Rustig aan: Otto en de Puffins stelen Anuk’s toverstaf. Gewapend met het magische stokje, gaat de Walrus proberen de ABDS-pakketten buit te maken.