Puffins: Shorts Collection 2
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins. De Shorts Collection 2 bevat 4 spannende afleveringen: Snowboard, Verstoppertje, Angst voor de duisternis, Het complot Snowboard: De Puffins genieten van een kalme afdeling van een besneeuwde helling, als Johnny Puff de rust komt verstoren met een aantal spectaculaire snowboardmoves. Lukt het onze Puffins de verbluffende moves van Johnny Puff na te doen? Verstoppertje: De Puffins spelen verstoppertje op de toendra. Als Didi moet tellen, worden haar vrienden Tic, Tac en Pie door de ondeugende Puffins van Otto beslopen. Lukt het Didi het plan van Otto te dwarsbomen en haar vrienden te redden? Angst voor de duisternis: Otto krijgt Tac, Pie en Didi te pakken. Lukt het Tic om het hol van de walrus binnen te komen om zijn vrienden te redden? Het complot: Tic, Didi en Pie ontvangen een pakketje dat ze uit alle macht proberen te verbergen. Zal Tac er achter kunnen komen wat er in het mysterieuze pakketje zit?