Puffins Impossible: Action Pack 8
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 7 bevat 3 spannende afleveringen: Nama Haste; Walrus-camera-actie! en Geen controle. Nama Haste: Otto heeft veel last van het lawaai van JP's optreden en besluit hem te ontvoeren voor meer rust. Nu is het aan de Puffins om hem te redden! Walrus-camera-actie!: Otto steelt midden in de filmavond het projectiescherm van de Puffins. Maar zodra de Puffins merken dat ze belazerd en bestolen zijn, besluiten ze Otto een lesje te leren. Geen controle: Wanneer een postfout Otto's pakket bij de Puffins bezorgt, krijgen deze onbewust de controle over Otto's fort. Otto is hier niet blij mee en eist de controle terug!