Puffins Impossible: Action Pack 18
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 18 bevat 3 spannende afleveringen: Meteor-otto, Olielek en Oplossing voor vervuiling. Meteor-otto: Een merkwaardige meteoor wordt gevonden in Taigasville en Otto wil er als eerste bij zijn. Dit heeft een averechts effect als hij zich realiseert dat het niet handig is om met vreemde krachten te rommelen. Olielek: Wat zou je ervan vinden als de wereld om je heen plotseling donker en troebel werd? Daar moeten de puffins een antwoord op vinden wanneer een olielek hun baai vervuilt. Oplossing voor vervuiling: Otto gebruikt al een tijdje hout om te stoken maar de ontbossing kan echt niet verder. Het is aan de puffins om hem te stoppen en hem te laten inzien dat er een duurzamer alternatief voor is!