Puffins Impossible: Action Pack 16
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 16 bevat 3 spannende afleveringen: De zaak van de vermiste geit, Vlieg walrus, vlieg en Zeg eens Freeze! De zaak van de vermiste geit: Detective Tac heeft eindelijk een zaak toegewezen gekregen, en net op het nippertje! Albert wordt vermist en Tac vermoedt vals spel. Wat is er gebeurd en waar is die vermiste geit? Vlieg, walrus, vlieg: Walrussen zweven meestal niet in de lucht, maar wanneer er een zwaartekrachtpistool wordt ingezet, dan zal iedereen een manier moeten vinden om met beide benen op de grond te blijven. Zeg eens freeze!: Otto's nieuwe uitvinding is anders dan anders: een camera die alles wat vastlegt ook in het echt bevriest! Nu bevriest Otto alle inwoners van Taigasville links en rechts en de Puffins moeten daar een eind aan zien te maken.