Puffins Impossible: Action Pack 11
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 11 bevat 3 spannende afleveringen: Puffinse kick, Te hoge bessen, Vuilnis waar het hoort. Puffinse kick: Een poging om Otto's volgelingen productiever te maken met koffie mislukt als de deze tegen de muren beginnen te stuiteren - maar ze kunnen nog van pas komen! Te hoge bessen: Otto probeert een bosbessenboom boven op een steile heuvel te bereiken, maar al zijn pogingen mislukken op hilarische wijze. Vuilnis waar het hoort: Als Otto al zijn afval in het meer probeert te dumpen, pakken de Puffins de situatie aan door iedereen het belang van recycling te laten inzien.