Puffins Impossible: Action Pack 17
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 17 bevat 3 spannende afleveringen: Een ware schat, Schijnrots en Otto’s nieuwe goocheltruc. Een ware schat: De puffins doen hun uiterste best om Tic te vermaken, onder andere door een grote speurtocht te organiseren. Maar ze zullen niet de enigen zijn die op zoek gaan naar de schat. Schijnrots: Tic is zo trots op de gouden klomp die hij heeft gevonden. Maar door erover op te scheppen, trekt hij Otto's aandacht en nu wil Otto er zelf ook wat van hebben. Otto's nieuwe goocheltruc: Onzichtbaarheid is Otto's nieuwste truc en hij haalt alles uit de kast om de puffins te vangen. Tac is de enige die aan de truc ontsnapt, maar zal hij kunnen vechten tegen wat hij niet ziet en zijn vrienden redden?