Puffins Impossible: Action Pack 15
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 15 bevat 3 spannende afleveringen: Waterbaan Show; Mini Minions en Pool-oïde. Waterbaan Show: Otto's luiheid kan vaak genegeerd worden, maar niet als dat betekent dat heel Taigasvilleop het punt staat te verhongeren. Om hun vrienden te redden, vinden de puffins een manier om Otto's plannen een andere richting te geven. Mini Minions: De puffins zijn klein en Otto is groot, maar wanneer je een spray hebt die grootte kan veranderen, dan gelden er andere regels! Pool-oïde: Hypnose, imitatie en spionage, allemaal ingrediënten voor een geweldige spionageroman... of een middag in Taigasville wanneer Otto iets stouts van plan is!