Puffins: Shorts Collection 1
Een fantastische collectie korte animatiefilms met onze vriendjes de Puffins. De Shorts Collection 1 bevat 4 geweldige afleveringen: Het puffin-ei, Lekker griezelen, Vliegwedstrijd, Hockeywedstrijd. Het puffin-ei: De vier Puffins ontdekken dat Leopold en Bertha in het bezit zijn van een puffin-ei. Ze zijn bang dat de twee otters het willen opeten. Daarom stelen ze het ei en vragen de mysterieuze Johnny Puffom hulp. Kunnen ze het ei redden? Lekker griezelen: Het stormt buiten en de Puffins komen samen in het Clubhuis om griezelfilms te kijken. Didi haalt griezelige grappen uit - maarwie lacht er het laatst? Vliegwedstrijd: Het is een mooie zonnige dag in de toendra en de Puffins houden een vliegwedstrijd. Het lukt Pie niet om te winnen, zelfsniet als ze vals speelt. Zal Pie als eerste over de streep komen? Hockeywedstrijd: De Puffins spelen een partijtje hockey, twee tegen twee.Tic is afgeleid zodat zijn teamgenoot steeds verliest. Maar er is een oplossing.