Puffins Impossible: Action Pack 3
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 3 bevat 3 spannende afleveringen: Keep Your Puffins Close; Otto's Tuskache and Something's Fishy Hou je puffins dichtbij: Onder het mom van een groot feest verleidt Otto de inwoners van Taigasville - waaronder onze Puffins - om naar zijn fort te komen en ze daar gevangen te nemen. Het is nu aan verdachte Tac om op onderzoek uit te gaan en zijn vrienden te redden! Otto's kiespijn: Otto heeft erg last van aanhoudende kiespijn. Toch, durft de grote boze Walrus niet naar de tandarts te gaan. Hij is er bang voor! Gelukkig staan de puffins altijd klaar om iedereen in nood te helpen - zelfs degenen met wie ze al eens ruzie hebben gehad. Vis op het droge: Het tijd is voor het ontbijt en er is nog maar één vis over in de hele oceaan. Dat wordt dan een vlinke achtervolging! De puffins en de minions proberen elkaar te slim af te zijn in hun pogingen die ene vis te bemachtigen en een lekkere maaltijd te bereiden.