Puffins Impossible: Action Pack 5
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins Impossible. De Action Pack 5 bevat 3 spannende afleveringen: Otto van... Puffin?!, Hocus Puffins, Machtsspel. Otto van... Puffin?!: Een mysterieus medaillon met unieke krachten is tussen de schatten gevonden. Wie hem hanteert kan het uiterlijk van anderen doen veranderen. Walrussen zijn Puffins en Puffins zijn walrussen. Het wordt totale chaos in deze gedaantenverwarring. Hocus Puffins: Wanneer een hypnotiserend medaillon dat gedachten kan controleren in de verkeerde handen valt, is het aan de Puffins om de betovering te verbreken en de hanger terug te brengen naar waar het hoort! Machtsspel: Otto heeft last van een stroomstoring in zijn hol, en zijn volgelingen zijn bezig om de stroom van het dorp af te tappen om vervolgens Otto van elektriciteit te voorzien. Dat is slecht nieuws voor onze vier puffins. Het wordt voor ze erg lastig om videospelletjes te spelen op deze luie zondagmiddag.