Detective Knight: Independence
De last-minute opdracht van detective James Knight voor de Independence Day shift verandert in een race om een onevenwichtige ambulance EMT te stoppen van het in gevaar brengen van de stad festiviteiten. De misleide burgerwacht, die politieagent speelt met een gestolen pistool en uniform, heeft een bankkluis vol redenen om zijn eigen vuurwerkshow op te voeren...