Detective Knight: Redemption
In hechtenis in New York bevindt detective James Knight zich in het midden van een gevangenisuitbraak onder leiding van The Christmas Bomber, een brute fanaticus wiens kerstmannen de stad terroriseren. Met de beloofde teruggave van zijn badge in ruil voor het uitschakelen van de terroristen, de staalharde Knight deelt genade uit voor de rechtvaardigen ... en genadeloze gerechtigheid voor de rest.