Detective Knight: Rogue
Rechercheur James Knight (Bruce Willis) is toegewijd om de veeleisende straten van Los Angeles veilig te houden. Terwijl de stad zich voorbereidt op Halloween, raakt Knights partner ernstig gewond door gemaskerde mannen na een overval tijdens een schietpartij. Met Knight in volle achtervolging, vluchten de bandieten uit Los Angeles naar New York.