Girl
Het verhaal van Lara, een 15-jarig meisje geboren in het lichaam van een jongen, klaar om alles te riskeren om haar droom na te streven: ballerina te worden. Ze werd geboren in een mannelijk lichaam, maar ze besloot voor zichzelf dat ze graag als meisje wilde leven. Lara's leven wordt gedomineerd door het innemen van hormoonblokkers en vooral ook wachten: wachten op vrouwelijke hormoontherapie en chirurgie die uiteindelijk haar geslacht eindelijk zal afstemmen op haar vrouwelijke identiteit.