120 Beats Per Minute
Terwijl de AIDS-epidemie hun gemeenschap verscheurt, vechten de leden van ACT UP Paris tegen de apathische overheid, de hebzucht van de farmaceutische industrie en de onwetendheid van het volk. Ondertussen feesten ze de hele nacht door, debatteren ze over politiek en worden ze af en toe verliefd.