And Then We Danced
Merab, een toegewijde danser, traint al jaren met zijn partner Mary voor een plek in het Nationale Georgische Ensemble. De komst van een andere mannelijke danser, Irakli, zorgt voor een intense rivaliteit en romantisch verlangen waardoor Merab zijn toekomst op het spel zet.