Neil Young Heart of Gold
Oscarwinnend regisseur Jonathan Demme (SILENCE OF THE LAMBS) legt Rock & Roll Hall of Fame-legende Neil Young op een prachtige manier vast terwijl hij zich voorbereidt op het optreden van zijn leven, met de hulp van zijn vrouw Pegi, vrienden countryster Emmylou Harris, steelgitarist Ben Keith en anderen, bij de Grand Ole Opry in Nashville.