Screamers: The Hunting
Het is 13 jaar nadat de Screamers de menselijke bevolking van Sirius 6B hebben uitgemoord. Maar door een alarmsignaal gaat een peleton verkenners op onderzoek uit, opde schijnbaar verlaten planeet. Kan het signaal zijn gekomen van een verloren gewaande kolonie van menselijke overlevenden? Of zijn de Screamers gemuteerd in iets dat nog angstaanjagender is… Een half mens/ half machine hybride die van de planeet af wil om zijn missie af te maken: de complete uitroeiing van het menselijke ras. Deze film is gebaseerd op een kort verhaal van de bedenker van Blade Runner, Total Recall en Minority Report, Philip K. Dick!