Soaked In Bleach
De documentaire die weduwe Courtney Love wil laten verbieden! Soaked in Bleach onthult de gebeurtenissen rond de dood van Kurt Cobain gezien door de ogen van Tom Grant, de privédetective die werd ingehuurd door Courtney Love in 1994 om haar vermiste man, Kurt Cobain, op te sporen, slechts dagen voordat zijn lichaam werd gevonden in hun huis in Seattle. Cobains dood werd door de politie bestempeld als zelfmoord (een schotwond die hij zelf had veroorzaakt), maar er wordt al twintig jaar aan de waarheid van deze uitkomst getwijfeld, zeker gezien de bevindingen van privédetective Grant, een voormalig sheriff van de county Los Angeles. Hij verrichte zijn eigen onderzoek en stelde vast dat er belangrijk en indirect bewijs was om te concluderen dat er wel degelijk sprake kon zijn van een misdaad. De film speelt zich af als een spannende detective met filmische flashbacks, interviews met belangrijke experts en getuigen. Een zeer belastend onderzoek met verrassende onthullingen waarmee niet iedereen even blij zal zijn!!!