Dirty Harry: The Enforcer
"Dirty" Harry Callahan is terug. Terug naar af, eigenlijk, want zijn no-nonsense aanpak bij een gijzelingszaak in een slijterij levert hem direct een overplaatsing van Moord- naar Personeelszaken op. Niet voor lang,echter... Wanneer terroristen een wapenarsenaal plunderen en dood en vernieling beginnen te zaaien in San Francisco, moéten de hoge pieten wel de hulp van The Enforcer inroepen: de Dirty detective is back in business. Alleen... hij is niet meer alleen. De bikkelharde macho moet de klus klaren met een nieuwe partner... een vrouw... die haar mannetje staat. Deze felle dame (Tyne Daly uit de bekende tv-serie Cagney and Lacey) worstelt met een dubbele opdracht: de terroristen pakken én Callahans vertrouwen winnen. De derde film in de Dirty Harry-reeks zit boordevol achtervolgingen, explosies en... ontwapenende humor.