I Wanna Dance: The Whitney Houston Story
"Van koormeisje uit New Jersey naar bestverkopende en meest bekroonde artiest aller tijden, dit triomfantelijke eerbetoon aan de onvergelijkbare Whitney Houston is een onbegrensd portret van de complexe en veelzijdige vrouw achter de stem van een hele generatie. Volg de inspirerende, aangrijpende en emotionele reis door Houstons baanbrekende leven en carrière, met fantastische optredens en een...