Autopsy
Kunnen de doden geheimen onthullen aan de levenden? In deze meeslepende documentaire onthult dr Michael Baden, een beroemd forensisch patholoog, de verhalen achter de gevallen van onnatuurlijke of verdachte dood die hij hielp oplossen.