Eerste aflevering van de serie. Het begint in de zomer van 1979. Tragiek en paniek treffen Atlanta, waar een reeks gruwelijke, onopgeloste kindermoorden zwarte gezinnen in de hele stad terroriseren.
Toenemende politieke druk leidt tot de arrestatie van de 23-jarige Wayne Williams in verband met twee moorden op mannen in de twintig.
De introductie van patroonbewijs leidt tot de veroordeling van Wayne Williams. Maar terwijl de autoriteiten van Atlanta het onderzoek achter zich proberen te laten, groeit de scepsis onder de bevolking.